woensdag 8 juni 2011

Honda Crx Del Sol ESi 1997

Honda Crx Del Sol ESi 1997 Model: del SolType: ESiBouwjaar: 1997Brandstoftype: BenzineVermogen (PK): 125Kilometerstand: 200.207 --> nog altijd mijne daily dus komt nog wel een klein beetje bijRichtprijs: ¤ 2000 voor de auto + aparte prijs van de mods erbij...Locatie: LimburgOpmerkingen:De del Sol mag ofwel origineel ofwel in de huidige staat weg. Aftermarket onderdelen gaan pas apart weg zodra de auto verkocht is en die bepaalde stukken over zijn.Opgelet: Door een klein accidentje is de gardebous aan de passagierskant geblutst. Verder is de voorste bumper aan die kant deels opgeschuurd omdat het plan was om de volledige auto matzwart te spuiten. De achterste bumper is al volledig matzwart, en het dak heeft ook een poging ondergaan. Bij aankoop van de wagen, met of zonder mods, krijg je ook de Cold Air Intake van Tenzo-R (nieuw ¤ 119) en achterste draagarmen van Skunk2 (nieuw ¤ 259) er sowieso bij; ik ga niet de moeite doen om deze te demonteren. Er staan vooraan ook Brembo Max remschijven op; deze heb ik echter zelf tweedehands gekocht dus nieuw ga ik ze niet noemen. De originele veren, extra kofferklep (met wat schade), originele spoiler en originele velgen met banden krijg je er ook bij indien gewenst.Verder heeft de auto 2 maand terug een groot onderhoud gehad (¤ 750), waarbij alle olies en filters vervangen zijn, alsook de distributieriem. Achteraan staan er ook nieuwe remschijven op en er is een nieuwe einddemper (¤ 180) gemonteerd. Als laatste steekt er ook een nieuwe cardan-as onder aan de passagierskant, omdat de vorige gebroken was. Kortom: je bent een hele tijd zeker met deze auto, OF je hebt een hele hoop onderdelen om te verkopen als je de tijd en plaats hebt.Ik ga de sol niet keuren voor verkoop wegens tijdsgebrek. Twee maandjes geleden is deze, buiten een defect standlicht, blanco gekeurd.Onderverdeling van prijzen:*Auto, zónder zetels --> ¤ 2000 ongekeurd*S2000 zetels, zwart, in degelijke staat met del Sol rails --> ¤ 750*Schroefset van Weitec, inclusief montage-attest en validatieverslag (zit er nog geen jaar onder) --> ¤ 500*Rota Slipstream 16" 7J ET40 4x100 mat zwart + Toyo T1R 195/45/16 --> ¤ 700Totaal voor ALLES komt dus op ¤3950, hier maak ik ¤3900 van als je alles in 1x koopt.Ik ga hier niet onozel doen, er is werk aan deze Sol, vandaar ook de absurd lage prijs in originele staat. Kijk maar eens online, je zal er niet veel vinden onder ¤ 3000 euro. Met alle mods erbij kom je aan een veel hoger bedrag. Als je de plaats en tijd hebt om deze in stukken te verkopen kan je een mooie deal doen lijkt mij. Helaas zit ik op een appartement dus kan ik deze nergens laten staan in stukken...anders deed ik de moeite zelf.Prijzen zijn niet bespreekbaar. Ik scheur er nu al mijn broek aan...
meer info


0 reacties:

Een reactie posten