vrijdag 28 oktober 2011

hallo, ik verkoop mijn wagen omdat het tijd word voor wat nieuws .donkergroenaudioinstalatie met versterker en subwooferschroefset AP fahrwerkinterieur in zeer goede staat bijna niks van roest ondanks de leeftijd 1.4 motor geen problemen op aan te merken voor vragen of meer foto's, mail me.ik antwoord sneller op mail dan op gsm door mijn werk mvg rohan Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van Onderdonck Rohan Onderdonck Rohan: Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 60252494 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Opel Vectra Vectra 8.750 € Opel CORSA 1.7 DTI (diesel) Pr... 2.950 € Peugeot 206 1.9 (diesel) Airco... 1.999 € Mercedes-Benz C200 CDI 45.000k... 21.999 € Audi A4 1.8i Benzine 80.000km ... 2.750 € Zakelijk adverteren Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/autos"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten