donderdag 24 november 2011

hallo hierbij verkoop ik mijn clio dit is een zeer zuinige auto ideaal voor beginnende rijders het is een 1500 diesel met 85 pk ik doe deze weg wegens aankoop andere auto bij deze auto zit een kw schroefset bij twv 900euro nieuwe achterlichten 200 euro oude zijn er ook bij xenon lichten getinte achterruiten volledig in perfecte staatdus heb u vragen bel me gerust eens op mvg bart 0479484970 Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van bart bart: Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 60933725 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Volkswagen Passat 3.500 € Citroën Berlingo 5.200 € Volkswagen Vento Vento 1.9 d m... Opel Mooie opel kadett c coupe... Volkswagen Golf Wegens dubbel ... 800 € Zakelijk adverteren Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/autos"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten