maandag 2 januari 2012

Interessepeiling! De auto MOET niet weg, maar als ik er mijn prijs voor krijg mag hij naar een nieuwe eigenaar gaan en koop ik mijzelf een S2000!Model: CivicType: EP3 Type RBouwjaar: 2003Brandstoftype: BenzineVermogen (PK): 228Kilometerstand: 114000 (Daily, dus er komt nog wat bij)Locatie: LimburgOpmerkingen:Het gaat om een rode Civic Type R 30th anniversary edition (slechts 300 stuks van gebouwd, 100 in elke kleur)Standaard uitrusting:- Rode vloer-en deur bekleding- Rode RECARO kuipzetels- Geblindeerd Privacy Glass- MOMO sportstuurMod's:Exterieur:- KW schroefset V1- 18" Tenzo R Meister V2 velgen met dunlop SP Sport Maxx banden 215/35/18- Front strutt bar- Splinternieuwe Stoptech gegroefde schijven voor en achter- Ferodo DS2500 blokkenInterieur:- Rode welkomstverlichting (zoals in de FN2)- Dubbel DIN-radioMotorisch (228 pk):- Fujisubo catback- Piper header- Catvervanger- Ported RBC inlaatspruitstuk- Samco vacuumleidingen- INJEN cold air intake- Energy suspension motormounts- Hondata Intake gasket- Hondata KPRO (mapped @ CPLRACING ENGLAND)Extra's:Alle originele onderdelen zijn er ook bij, zoals de originele velgen, de volledige uitlaatlijn, originele veren/schokdempers, ...Deze auto is een pak sneller dan een standaard EP3, en voor zover ik weet één van de snellere EP3's van ons landje. Er is een klein probleempje met de synchro's van 2de naar 3de versnelling in hoge toeren, maar dat is het enige "mankement" dat deze auto heeft. Ik zeg dit er eerlijk bij omdat ik zeker niemand wil bedotten! Verder is deze auto mechanisch heel goed in orde.De auto is momenteel niet gekeurd voor verkoop omdat ik totaal niet zeker ben of er interesse gaat zijn. Ik laat deze echter direct keuren voor verkoop zodra ik een voorschot krijg...De prijs is niet bespreekbaar. Hij moet niet weg aangezien het een zalige auto is om mee te rijden, maar hiervoor had ik een del Sol, en ik mis het cabrio gevoel toch wel.Vergelijk gerust de prijs van deze EP3 met andere die online te koop staan, en kijk vooral goed naar het lijstje met mods; de dingen die aan deze Type R aangepast zijn zijn helemaal niet goedkoop... Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Dirk: - Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 61774295 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Volkswagen Golf Golf 4 19tdi 1... 4.750 € Opel Zafira Opel zafira 1.7 12... 15.500 € Volkswagen Mitsubishi Lichte vracht, gls ... 6.500 € 320d PERFECTE STAAT/leder/aut.... 11.000 € Zakelijk adverteren Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/autos"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten