zaterdag 23 juni 2012

Ik verkoop mijn Peugeot 306:De motor begeeft het bijna en daarom doe ik hem weg voor slechts ¤800 in deze staat. Ik zou hem eventueel kunnen laten herstellen bij een garage, maar dan vraag ik er een ¤1100 voor. Voor de rest is de auto in goede staat. Ik kan hem in aparte stukken verkopen als er genoeg geïnteresseerden zijn.De auto is verlaagd met een AP schroefset en er zitten DOTS 17" velgen op (lichte schade) en dit volledig reglementair gekeurd met de nodige papieren.Motorkap en grill zijn gecleaned (logo is eruit).Andere voorbumper (maar ook origineel van peugeot) gestoken en gecleaned.Achterbumper ook lichtjes gecleaned en recent opnieuw gespoten. Voorzien van xenonlampen (ook de mistlampen)Er zit geen radio in.Velgen krijg je erbij of zijn eventueel ook apart verkrijgbaar.Originele velgen en veren krijg je erbij. Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Contacteer de verkoper Bernard: Wachten Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Printen Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Zoekertjesnummer: 65624754 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='voertuigen_autos'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/autos"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten