donderdag 6 september 2012

Met het plaatsen van mijn schroefset heb ik nu mijn verlagingsveren in overschot. Deze zijn merkloos en zouden volgens het TÜV vooraan -40 mm en achteraan -20 mm moeten verlagen.Bij mijn 1600 cc motor zakte hij echter slechts 20 mm vanvoor. Ik weet niet of dit aan het lage gewicht van de motor komt maar ik neem dus aan dat de set rondom gewoon 20 mm verlaagd. Ze hebben enkele maanden op mijn auto gestaan en zijn als nieuw.De veren zorgen dus voor een subtiele verlaging die echter wel te zien is én vooral de wegligging sterk verbeterd. Met de rode veren wiebelt de ophanging niet meer.Geschikt voor alle PT Cruisers van 2001 tot de laatste versie en voor alle motoren.Voor de Belgen: er is een Goca attest bij voor ermee gekeurd te geraken maar als je ze zwart verft zien ze op de keuring niet eens dat de auto verlaagd is.Verzending België via Kiala + ¤4,00Verzending Nederland via NL post + ¤13,00 Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Ludo Teska: Wachten Bekijk de 3 zoekertjes van Ludo Teska Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Printen Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Zoekertjesnummer: 67159459 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='voertuigen_autos_onderdelen'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/auto-onderdelen"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); var cim_code = "si_kapaza/cl_automo/auto_s__onderdelen/onderdelen"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"nl", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '1084', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten