donderdag 28 maart 2013

Bij deze wil ik eens polsen of er interesse zou zijn in mijn E90. Als ik de juiste prijs ervoor krijg wil ik die wel verkopen ,ik zou graag terug een coupe willen kopen of misschien een cabrio ;DHet betreft een E90 van 2006 met amper 79000 km met volledig onderhoudsboekje en ik ben de 2de eigenaar. Ongeval vrij Kleur is saphir black.Opties:-aux inhang-DTC-multifunctioneel stuur (m-tech stuur)-m-tech pook-zwart lederen sport interieur-zwarte hemelbekleding-interieurlijsten in zwart carbon gewrapt-neerklapbaar achterbank met armsteun en skiluik-blackline achterlichten-carbon bmw logo's -skytune uitlaatsierstuk-getinte achterruiten-zwarte nieren (zelfde kleur als koetswerk gespoten)-koplampen met witte led angel eyes-US-module-edition instaplijsten!-zwarte led pinkers in wielkasten-spiegels in zwart carbon gewrapt-m-pakket (moet nog geplaatst worden, is net gespoten) dus als nieuw!-nieuwe velgen style 359M 19" breedset 8,5 en 9,5 ET25 rondom-nieuwe kumho banden 215/35/19 en 235/35/19-kw variant 1 inoxline schroefset ( wagen gekeurd als verlaagd voertuig )-winterbanden op stalen velgen 16"-... Sluiten  Contacteer Damien Je naam Je e-mail Je reactie Beste Damien, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Damien: Verstuur een email 0477-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Bekijk de 9 zoekertjes van Damien Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 72438810 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='voertuigen_autos'; var adlKv='q=;prov=west+vlaanderen;subcat=auto_s;price=0;zipcode=8650;'; adlKv+='type=berline;make=bmw;model=3;km=79000;year=2006;fuel=diesel;'; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var cim_code = "si_kapaza/cl_automo/auto_s"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '11', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten