zondag 25 augustus 2013

Ik verkoop mijn jetta 2 van 1986 met 1300cc 5boite.Deze heeft nu +-67.000km.Ik heb er in mei mee naar oostenrijk geweest dus zo een 3200km gereden zonder enig probleem!!!Remmen rondom is vervangen alsook de alternator.Distributieriem en waterpomp worden nog vervangen ;-)De jetta heeft een groot onderhoud gehad 2 maand geleden en staat motorisch en mechanisch 100% in orde!!!De wagen word gekeurd voor verkoop in volledig originele staat,maar kan ook met ap schroefset verkocht worden maar dan zonder de keuring van verlaging.Links achteraan in de hoek zitten 1 kleine blutsje dooe de vorige eigenaar (deze heb ik nog niet laten herstellen,is dan ook het enige wat er aan de jetta is)Ik heb iets sneller op het oog voor de toekomst...Ik had graag 2.250¤ voor gehad gekeurd voor verkoop in originele staat of 2500¤ met ap schroefset daarna terug opgeplaatst zonder keuring met verlaging maar wel keuring voor verkoop ;-)Krijg ik de prijs niet dan blijft hij gewoon en blijf ik ermee rijden dus zeker geen funbieders ;-) Sluiten  Contacteer Vanrossem Je naam Je e-mail Je reactie Beste Vanrossem, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Vanrossem: Verstuur een email - Wachten Opties Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 76659743 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl_automo/auto_s"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten