zaterdag 5 oktober 2013

Hallo Bij deze verkoop ik mijn bmw 320d het is een full option met chocolade bruin leer interieur de auto heeft pas een groot onderhoud en remblokken gehad hij heeft op 140000 km een nieuwe turbo gehad het is een 163pk met de juiste motor niet die met het kettingprobleem de blw heeft de kont van een 335 en is gechipt en de dpf is weggehaald hij is zeer vlot er mag altijd een testrit mee gemaakt worden hij is verlaagt met een witech schroefset voor meer informatie over de bmw mag je mij altijd een bericht sturen Ik vraag 9500 voor de bmw met de x6 velgen dit zijn 19ers zonder de velgen 8500 maar met originele 18ers van bmw m5 look velgen Sluiten  Contacteer Lantmeeters joes Je naam Je e-mail Je reactie Beste Lantmeeters joes, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Lantmeeters joes: Verstuur een email 0472-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 77852661 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl_automo/auto_s"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten