maandag 12 september 2011

Bij deze bied ik mijn volkswagen caddy 2 aan.Reden van verkoop:Ik ben terug opzoek naar een wagen voor meerdere personen, ik begin nu met een vaste job en naar de toekomst toe zou ik liever wagen voor 5 personen hebben.Gegevens:Vw Caddy 21.9 diesel176 000 km (kan makkelijk nog 300 000 km's aan)Mooie en grote laadruimteDoor de oranje kleur kan je ook korting krijgen bij de verkeersbelasting omdat je beter zichtbaar bent in het verkeerOpties:Centrale vergrendelingElektrische ruitenWagen is zeer voordelig zowel in verzekering, inschrijving als wegentaks doordat het een lichte vracht is.Gemiddeld verbruik is 5 liter, met een volle tank haal ik ongeveer op 55 liter diesel een 1000 a 1100 kmWagen heeft wat gebruikschade maar voor de rest in zeer propere staat!Wagen kan origineel of eventueel verlaagd gekocht worden.Deze is sinds begin augustus verlaagd voor TA technix schroefset en achteraan andere dempers en bladveren.Wagen is voorzien van nieuwe uitlaat, remleidingen en achterremmen zijn vernieuwd. Alsook heeft hij zijn groot onderhoud gekregen.- Tevens is ook het stuur vernieuwd naar de update van een caddy 2- Originele zetels zijn momenteel vervangen door 2 recaro's (kan tegen meerprijs erbij verkregen worden.Banden:- wordt verkocht op origineel staal- tegen meerprijs setje extra staal met winterbanden- tegen meerprijs setje azevs type B met goede sportbandenVraagprijs is overeen te komen aan de hand hoe je hem wil(zo meenemen, wagen is in mei dit jaar gekeurd opmerkingen van uitlaat en achterremmen zijn vervangen)
meer info


0 reacties:

Een reactie posten