woensdag 14 september 2011

De reden dat ik wil verkopen is omdat ik te weinig kilometer rijdt voor een diesel. Nu dat ik tot dat besef ben gekomen, heb ik besloten om een benzine aan te schaffen. Ik ben 2de eigenaar van wagen. De touring komt origineel uit Duitsland en is daar steeds onderhouden geweest bij een officiële BMW concessie houder. Sinds dat de wagen in mijn bezit is, wordt hij onderhouden bij PSG. (Facturen ter inzage)Opties:- Elektronische klimaatregeling 2 zones- PDC achteraan- Navigatie Professional- ISOFIX- 4 elektrische ramen- Boordcomputer - Multifunctioneel stuurAchterbumper en klinken zijn recent gespoten. De bumper is gespoten omdat er iemand had tegen geschaafd op een parking en de klinken omdat deze origineel niet in kleur stonden. Verder heeft de wagen enkele weken geleden nog een detail beurt genoten. (wassen/kleien/polieren grof/polieren licht/glazen/wax)Zoals eerder vermeld is de auto steeds bij PSG onderhouden geweest. Op tijd en stond alles dat vervangen moest worden, laten doen. Recent nog nieuwe remblokken laten plaatsen. Wagen is blanco gekeurd. Enkel bijgeleverd attest van verlaagd voertuig. Veranderingen:- EBC Yellow Stuff remblokken rondom- ATE Blue brake fluid- BMW Performance veerpootbrug- BMW Performance vitesse pook (origineel beschikbaar)- 12 mm Spacers achteraan- Weitec Hicon GT schroefset (touring is gekeurd met de ophanging/alle nodige attesten inbegrepen)- Style 162 velgen met Dunlop Sportmaxx TT waarvan 1 velg met wat borduurschade (originele stalen 16" velgen ook beschikbaar) Banden van beide sets zijn nog goed. - Skytune uitlaat sierstuk (OEM look)Kilometers:- 150.000 kmWagen wordt verkocht met keuring voor verkoop. Liefst zou ik de touring verkopen zoals hij nu staat maar kan eventueel over gesproken worden. Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van kris_rooseshotmail.com kris_rooseshotmail.com: - Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 59238827 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Mazda 6 Break 5.900 € Seat Ibiza 1900 diesel 1.200 € bmw 3 Bmw 320ci cabrio ful aut... 8.000 € Hyundai Ix 35 Citroën Citroen c2 1400 vtr Zakelijk adverteren Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen ©kapaza.be Voorwaarden Copyright Zakelijk adverteren Pers Vacatures Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/autos"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten