zaterdag 10 december 2011

Bij deze zet ik mijn passat 3c te koop.De wagen is van 2006 en heeft ongeveer 106dKm op de teller en heeft 136pk.Hij is zowel interieur als exterieur nog in zeer goede staat.Ik heb de wagen voorzien van 19" R32 velgen (nog met zeer goeie banden), TA technix schroefset (met papieren), US grill, Radio Navigatie Systeem SD-6025, en een parrot handsfree kit. De wagen staat nu op 16" staal met winterbanden.Alle originele onderdelen, zoals radio, grill en originele ophanging krijg je erbij. De wagen heeft net voor de 100000km een groot onderhoud gehad, waarbij ook de distributieriem is vervangen.Ik doe hem weg, omdat ik door de week bijna niet meer met de auto rijd ivm werk.Er kan op de wagen geboden worden, maar hij moet dus niet noodzakelijk dringend weg.Hij word verkocht met alle onderdelen bij.Bezichten kan na afspraak via mail.Mvg Bart Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van Bart Bart: - Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 61281735 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Peugeot 5008 Premium+ 1.6 Hdi ... 17.950 € Audi A3 1.9 TDi Ambiente sport... 13.500 € Peugeot 207 Cabrio 1.6 Hdi pac... 14.950 € Audi A4 2.0 TDi 16v + navigati... 12.500 € Audi A4 2.0 TDi 16v Multitroni... 14.950 € Zakelijk adverteren Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/autos"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten