woensdag 7 december 2011

Ik zet hier mijn VW Golf IV te koop omdat ik een andere wagen gekocht heb.De wagen is van december 2003, dus een van de laatste van de Golf IV serie! (de kinderziektes zijn dus al onder handen genomen)Er ligt een 1.9TDI met 100pk onder de motorkap.Het is een automaat met tiptronic (automaat + zelf schakelen via +- tiksysteem), en is zeer zuinig in verbruik.Wagen heeft 206947km op de teller.Dit is geen nieuwe wagen, dus hier en daar is er wel wat lichte gebruiksschade. Hieronder een lijstje met opties/veranderingen:Interieur:- Blaupunkt radio/cdspeler met ingebouwde gps- Climatronic- (Interieur is ook vrij sportief!)Exterieur:- LED nummerplaatverlichting- Zwarte zijpinkers- R32 achterlichten- Spoorverbreders- Achterruitenwisser verwijderd + dopje in geplaatst- Kofferspoiler- Lip aan voor- en achterbumper + roosters in voorbumper zijn meegespoten in carrosseriekleur- Raceland sportuitlaat- Raceland schroefset (met goca en montageattest voor keuring)- H&R stabilisatorstang met regelbare koppelstangen- 18" MKV R32 velgen- Goodyear Eagle F1 banden in goeie staat- Afneembare trekhaakVraagprijs ¤4500 met alles erop maar is bespreekbaar! (met originele 16" lichtmetalen velgen ¤4000)Wagen wordt gekeurd voor verkoop als dit gewenst is.Bij interesse stuur mij een mail en dan kan ik u mijn telefoonnummer doorgeven.(Ik ga enkel in op serieuze reacties) Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van n n: - Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 61225857 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Honda Civic Vtec automatic sho... 4.500 € Ford Fiesta 6.200 € Peugeot 306 1.4 benzine 2.800 € Volkswagen Golf 5 1.9 TDI met ... 7.800 € Ford fiesta 6.200 € Zakelijk adverteren Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/autos"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '11', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten