woensdag 21 november 2012

hallo bij deze verkoop ik mijn focus, het is een duval versie dus allu velgen pook en handrem. Ik verkoop hem omdat ik een ruime 5deurs wil kopen.Ik heb er andere achterlichten en een radio ingezet, dat is te zien op de foto'sHij kan gekeurd worden als u dat wilt. Ik heb ook nog een schroefset van ta technixx en 4winterbanden op stalen velgPrijs is 2750 gekeurd of zo meenemen2300 Nog vragen mail of stuur bericht word elke dag bekeken Sluiten  Contacteer maxime Je naam Je e-mail Je reactie Beste maxime, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper maxime: Verstuur een email Wachten Opties Bekijk de 2 zoekertjes van maxime Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 69030639 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='voertuigen_autos'; var adlKv='make=Ford;model=Focus;km=170000;year=2002;fuel=Diesel;'; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; www.iSellMyCar.be Uw voertuig binnen 24u gratis & veilig verkopen! Verkoop snel Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var cim_code = "si_kapaza/cl_automo/auto_s"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"nl", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten