zaterdag 10 november 2012

hierbij zet ik mijn mooie BMW, e36 te ruil.Betreft een 316i met 75kw;Reden van ruil is dat ik graag iets anders zou willen.Ik zou liefst met een mooie E46 ruilen.indien nodig kan ook evt opleg van mijn kant gedaan worden maar merk op dat de mijn wagen tiptop is en moet niet echt weg.Specificaties:Auto heeft heel mooie angel eyes met XENON (nieuw)USB-autoradioNieuwe M6 velgenDubbel uitlaat van REMUSAlle interieur verlichting is mooi blauwEr zit een nieuwe Verlagingsset (schroefset)Nieuwe sportfilter...Is pas naar keuring geweest maar er wordt evt ook een keuring voor verkoop gedaan.Liefst een ruil met een - e46 - of Opel astra gtc Sluiten  Contacteer Suat Je naam Je e-mail Je reactie Beste Suat, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Suat: Verstuur een email Wachten Opties Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 68738941 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='voertuigen_autos'; var adlKv='make=Bmw;model=3;km=200000;year=1997;fuel=Loodvrije+Benzine;'; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; www.iSellMyCar.be Uw voertuig binnen 24u gratis & veilig verkopen! Verkoop snel Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/autos"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); var cim_code = "si_kapaza/cl_automo/auto_s"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"nl", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '11', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten