vrijdag 3 mei 2013

Ik bied mijn schroefset aan voor een Golf IV, 4 motion.Het is een schroefset van Vmaxx variant 2, dat wil zeggen dat het in hoogte en in hardheid verstelbaar is. Ik heb er altijd met heel veel plezier mee gereden, het is echt een super set. Heb er nooit problemen mee gehad en er is nog nooit iets kapot gegaan. De set is 100 % in orde. En heeft nou bijna een jaar onder me auto gezeten. En zijn maar weinig kilometers mee gereden, dus de set is nog als nieuw. Alles zit er bij en de set is helemaal kompleet. Ik verkoop het omdat ik op air ben gaan rijden.Doe een mooi bod en de set is voor jou.Ik woon in Nederland, net over de grens met Neerpelt Lommel Sluiten  Contacteer Vincent Je naam Je e-mail Je reactie Beste Vincent, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Vincent: Verstuur een email +31 -xxx... Toon het nummer Wachten Opties Bekijk de 2 zoekertjes van Vincent Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 71354879 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='voertuigen_autos_onderdelen'; var adlKv='q=;prov=limburg;subcat=tuning_en_autostyling;price=0;zipcode=3910;'; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers var cim_code = "si_kapaza/cl_automo/auto_s__onderdelen/tuning_en_autostyling"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '1087', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten