vrijdag 10 mei 2013

Prachtige Subaru Impreza die ik via deze weg aanbied. Het is echt een exclusief collectorsitem, in deze staat zijn ze niet meer te vinden. De wagen heeft 50 477 échte kilometers, zie foto in bijlage, met ALLE Japanese documenten. De wagen heeft stuur rechts, is in oktober 2010 van Japan geïmporteerd. Het is een VOLLEDIG ORIGINELE Subaru Impreza WRX Wagon, met een 2.0 turbomotor met 255 originele PK's. Deze wagen heeft een HKS turbotimer, en een blowoff valve van Sumo. Deze heeft origineel een Momo sportstuur, en de typerende Subaru Kuipzetels. Een volledig te regelen schroefset van Cusco, en deze is volledig gekeurd met Belgische papieren. De wagen is omgebouwd en gekeurd als lichte vracht, dus ideaal om in te schrijven met BTW nummer. Het laatste onderhoud is gebeurt op 48 000 km. Olie + oliefilter + voorremmen. De remschijven zijn in uitmuntende staat, evenals de 4 banden. Het betreft bridgestone turanza's, in 205/55-16 97W met originele Japanese Imprezavelgen.Deze wagen heeft ook nog een Double Din DVD-CD speler met USB aansluiting, airco, ABS, uiteraard 4x4, traction control, launch control, en een Sumo blowoff valve. De deurpanelen, alsook de motorkap zijn van aluminium om het gewicht te doen dalen. Het dak, alsook een deel van de motorkap zijn professioneel gewrapt in matzwart. Alle originele documenten zitten erbij, deze wagen is in uitmuntende staat en ik reageer dan ook niet op domme biedingen of mails. Ik heb mijn prijs, ik heb in deze wagen enorm veel tijd en geld gestoken en ik wil deze enkel verkopen aan iemand die dezelfde plannen heeft met deze wagen. Met deze wagen is STEEDS volwassen gereden, omdat ik absoluut geen steenslag of schade wil aan de wagen.Opnieuw, ik reageer niet op domme biedingen. Echte kenners weten wat deze wagen écht waard is. Deze wagen gaat weg wegens aankoop van een lichte vracht camionette, om in een huis verbouwingen te doen. Dit is jammer genoeg niet mogelijk met de Impreza, omdat deze in uitmuntende staat is.Wenst u meer informatie, gelieve me dan te e-mailen op mijn bovenstaand email adres, foto's kan u tevens bekijken in bijlage.Alvast hartelijk bedankt.Met vriendelijke groeten. Sluiten  Contacteer Yannick O Je naam Je e-mail Je reactie Beste Yannick O, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Yannick O: Verstuur een email - Wachten Opties Bekijk de 2 zoekertjes van Yannick O Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 73730761 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='voertuigen_autos'; var adlKv='q=;prov=antwerpen;subcat=auto_s;price=0;zipcode=2520;'; adlKv+='type=sport-stationwagon;make=subaru;model=impreza;km=50477;year=2002;fuel=loodvrije+benzine;'; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers var cim_code = "si_kapaza/cl_automo/auto_s"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten